poniedziałek, 6 lipca 2015

Fanpage



Kilka miesięcy temu usunęłam swój fanpage. Można powiedzieć, że był to impuls. Dawna nazwa już do mnie nie pasuje. Definiuje inną osobę, a wiadomo, miałam zbyt dużo polubień, aby ją zmienić. Tak, człowiek przechodzi zmiany. Przed chwilą założyłam nowy fanpage i zapraszam serdecznie do lajkowania. Klikajcie >tutaj<. Wiem, że mało tutaj piszę przez posiadanie mniejszej ilości wolnego czasu, ale w planach mam już kilka nowych postów i niedługo Wam je udostępnię. 
Tak... Bym zapomniała... Chciałabym Wam również życzyć wspaniałych wakacji! Co robiliście dotychczas? :)

4 komentarze:

  1. W ten tydzień wakacji byłam w Opolu i Krakowie - piękne dni! A tak to co chwilę mam treningi, spotykam się z przyjaciółmi, ewentualnie nudzę się. Jak na razie jest super, a będzie jeszcze pięknej. I nie martw się brakiem aktywności na blogu - z cierpliwością czekamy nie poganiając Cię :) Pozdrawiam i również życzę udanych wakacji, nie umrzyj w tym upale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie żyję haha ale weekend był tragiczny...

      Usuń
  2. https://41.media.tumblr.com/de8acbf36a8d97aee4ca596076ea2b94/tumblr_nr89pjjQUK1r1thfzo7_1280.jpg Tapirku, co o niej sądzisz?

    OdpowiedzUsuń