czwartek, 8 października 2015

Fake septum tiara od Skydance


Witam Was gorąco w ten chłodny dzień. 
Chciałabym się pochwalić moim nowym nabytkiem od Skydance. Nosiłam już wcześniej fake septumy. Były one co prawda zwykłe i miały sporo wad, ale nigdzie nie mogłam znaleźć sklepu, gdzie mogłabym nabyć inny niż zwykłe kółko. Pierwszą moją rzeczą od Skydance był wisiorek z ametystem i to on zachęcił mnie do dalszego śledzenia tego sklepu. Po jakimś czasie w ich asortymencie pojawiły się właśnie sztuczne kolczyki do przegrody nosowej. Są oczywiście zwykłe kółka, ale ja potrzebowałam czegoś innego i byłam zachwycona jak to zobaczyłam. Oczywiście zajęło mi kilka dni na zastanowienie się czy warto wydać pieniążki na taki dodatek i powiem Wam, że nie zawiodłam się. Obsługa rewelacyjna, żadnych problemów + można również skontaktować się poprzez Facebooka. Wysyłka bardzo szybka mimo tego, że przez Pocztę Polską, a wiadomo jaka ona bywa. Co z jakością septuma? REWELACJA. W opisie produktu widnieje informacja o tym, że można sobie go lekko regulować. Myślałam, że będzie on wykonany z twardszego materiału, ale to daje większy plus, bo daje szansę właśnie tej regulacji, a wiadomo, każdy ma inny nos. Ja osobiście mam krzywą przegrodę nosową i bałam się, że kolczyk będzie wyglądać nieestetycznie, ale sobie poradziłam i znalazłam własny sposób na zakładanie go. Kolejną zaletą jest to, że na kolczyku nie pojawia się rdza, a wiadomo jak to bywa w nosie.
Już nie mogę doczekać się Halloweenowych nowości w Skydance! :)


sweterek (pierwsze zdjęcie) - second hand
sweterek (drugie zdjęcie) - BellaGio
septum i wisiorek - Skydance

2 komentarze:

  1. Też śledzę ten sklep jednak podobają mi się te zwykłe septumy- kółka, a naszyjniki to oni mają boskie <3

    http://moonskillx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również śledzę sklep i czaję się na fake septum :) bardzo fajny blog, napewno jeszcze zajrzę
    http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń