poniedziałek, 5 października 2015

Brwi

Cześć.
Moim zdaniem brwi są jednym z najważniejszych elementów w makijażu obok podkładu. Możemy mieć cudowną kreskę, niesamowicie użyte cienie na powiekach, ale bez tych rzeczy jest pusto i właśnie w tym poście pokażę Wam jak robię swoje brwi.

Swoje naturalne mam gęste i ciemne, ale niestety niesymetryczne, więc robię z nimi tak, aby wyglądały odwrotnie. Na krótkich i rzadkich brwiach, lepiej coś narysować.

Najważniejsza jest podstawa, więc od niej zaczynamy. Kiedyś robiłam odwrotnie i nie dziwię się, że dłużej spędzałam nad nimi czas. Używam czarnej kredki.

Następnie dorysowujemy górę. Pamiętajcie: załamanie powinno znajdować się w 2/3 części brwi.

Delikatnie wypełniam i rozcieram pędzelkiem.

Na sam koniec nakładam czarny cień i voila!

3 komentarze:

  1. Bardzo przejrzysty i prosty poradnik, dziękować. Czegoś takiego szukałam :")

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozmazuja Ci się brwi? Masz jakiś sposób na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sposób taki, jaki jest właśnie podany. Jak mają mi sie rozmazywać?

      Usuń