czwartek, 24 września 2015

Kapelusz i tobra z frędzlami


Cześć! Od razu już Wam powiem, że jestem zachwycona tym, co dziś Wam pokażę. 
W środę (wczoraj), przed pracą miałam do załatwienia kilka rzeczy. Idąc przez ul. Szeroką coś mnie podkusiło, żeby wejść do I am. Czasem sobie tam zajrzę, ale nigdy nie kupiłam, prócz środowego dnia. Zerknęłam na biżuterię i już kiedy miałam wychodzić w oczy rzucił mi się właśnie ten kapelusz. Od razu się w nim zakochałam! Jest właśnie taki, o jakim marzyłam. Wcześniej oczywiście widziałam podobne, i właśnie PODOBNE. Jakościowo był super wykonane, proste i czarne, ale przeszkadzało mi w nich rondo. Otóż oklapywało mi na twarz, a przy tym kapeluszu jest idealnie sztywne. Wczoraj miałam go na sobie i nie wierzyłam, że taki dodatek może wypełnić stylizację. Czarna długa spódnica, (czarna) welurowa bluzka z długim rękawem, (czarny) długi kardigan, (czarne) baleriny, torba z frędzlami (którą opiszę za chwilę) i do tego ten kapelusz to strzał w dziesiątkę!
(zdjęcia również na >tutaj< Instagramie)



A teraz czas na wspomniana torbę. Jest to moja druga torba jaką mam w posiadaniu i nie żałuję jej kupna. Listonoszka, którą zakupiłam wcześniej w H&M mimo tego, że wygląda super to nie jest pojemna i wytrzymała, a tego właśnie potrzebowałam. Nie zawsze pasuje do czegoś plecak i nie zawsze chce się go nosić, a torba jest czymś innym. Od czasu zakupu służy mi codziennie, jest pojemna, ma kieszenie w środku, gdzie mogę schować, np. dokumenty, telefon i klucze. Widziałam masę toreb, torebek, torebeczek, a ta jest klasyczną torbą z frędzlami i myślę, że dlatego ją tak polubiłam. 



kapelusz - i am
bluzka - second hand 
torba - bellagio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz