poniedziałek, 13 lipca 2015

Wisiorek z ametystem od ☽ SKYDANCE ☾


Aaaaaaa! Jestem taka szczęśliwa! W końcu mam swój wymarzony wisiorek z ametystem! Dziś dostałam paczkę i pierwsze co zrobiłam wchodząc do domu po pracy, pobiegłam do pokoju i ją otworzyłam. Był tam kryształek i niespodzianka dla Szymona, której nie mogę Wam zdradzić. Wszystko przyszło na czas i w jak najlepszym stanie. Rzadko zamawiam przez Internet, ale jednak się przełamałam i zamówiłam. Nie żałuję i myślę, że Wy także nie będziecie żałować robiąc zakupy w SKYDANCE, gdzie link znajdziecie >tutaj<! Dodatkowo mój wisiorek jak i niespodzianka  były zapakowane w przecudne woreczki. W moim przypadku były w kolorze czarnym i przezroczystym fioletowym w złote księżyce i gwiazdki. Obsługa jest przemiła, a gdy na stronie sklepu wejdziemy w produkt jest o nim opis. Czego można dowiedzieć się między innymi o ametyście?
"Ametyst to przezroczysty kamień półszlachetny będący odmianą kwarcu. Emocjonalnie, ametyst jest używany jako kryształ leczący by wspomóc lizanie ran po stratach i smutku, zostawiając je daleko w przeszłości. Posiada również delikatną energię usypiania, którą stosuje się do zachowania stanu spokoju, szczęścia czy też zadowolenia. (...)"
Chodząc po galeriach czy zwykłych sklepach z biżuterią można natknąć się na podobne wisiorki. Raz prawie kupiłam, ale wewnętrzny głos mówił mi, żebym się wstrzymała, bo nie warto i kiedyś mogę natknąć się na ten, o którym marzę i kupić. Nie tylko cena jest odpowiednia, bo w innych sklepach były po 30, 40 zł i to  z jakimiś innymi wisiorkami, ale także jakość wykonania. Kolejnym plusem jest jego naturalność! Te, które spotkałam "ma żywo" były z plastiku, więc to także psuje urok.
Mam nadzieję, w sumie pewność, że to nie był mój pierwszy i ostatni zakup w SKYDANCE. Jest to szczerze mówiąc mój ulubiony sklep internetowy, w którym nie tylko można kupić kryształki, ale i również chokery, ubrania czy wiele innych rzeczy, które mnie zainteresowały.
Dziękuję SKYDANCE za spełnienie mojego marzenia!

5 komentarzy:

  1. ale genialny! :o
    ps. 40 allahów dla ciebie za tą stronkę, bo znalazłam idealny pierścionek dla siebie i właśnie zamawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ten bóg islamski chyba nie?:/ albo to ja źle napisałam...
    w każdym razie chodziło o to, że boskie dzięki za tą stronkę haha:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze? Mój fluoryt wyglądał beznadziejnie. Były rysy, dochodził długo i jakość kiepska – zupełnie inaczej, niż tu. Wygląda po prostu sztucznie. Zawiodłam się, jak nic. Jeśli tak ma to wyglądać, to lecę zakładać bloga, aby robić recenzję i dostawać rzeczy lepszej jakości.

    OdpowiedzUsuń