czwartek, 25 czerwca 2015

Zakręcony dzień.

 

Dzisiejszy dzień zaliczam do jednych z najbardziej zakręconych dni w moim życiu, a jeszcze się nie skończył. 
W pracy układa się coraz lepiej i zapraszam do butiku, w którym pracuję (BellaGio, ul. Małe Garbary 22 (lokal w piwnicy)), a pogoda z dnia na dzień się poprawia, co również wpływa na mój humor.
Dodatkowo dostałam kwiaty od chłopaka, którego nawet nie znam. Może to czytasz, więc dziękuję. Nie pytajcie jak to się stało, bo sama nie wiem. Dostałam je po prostu.
Spotkałam również Tapirian i zrobiłyśmy sobie tyle zdjęć, że nawet nie liczyłam ile ich było haha
No i wracając do domu przyszedł do mnie mail, że w końcu odblokowali mi Facebooka, a zablokowali, bo nie miałam wpisanego swojego prawdziwego imienia i nazwiska. Stało się to wczoraj o tej samej porze i w sumie jestem zdziwiona, że tak szybko wszystko załatwili.
A na koniec dzisiejszego postu "na szybko" przypominam Wam o moim Instagramowym konkursie. Tutaj jest o nim więcej: >klik<


uszka - handmade
bluza - lumpeks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz