poniedziałek, 15 czerwca 2015

Montti BellaGio: nowa kolekcja.


Cześć wszystkim! 
Już dziś w butiku Montti BellaGio zawitała nowa kolekcja. Ubrania są naprawdę super. Bawełna, jedwab, len. Spodnie, bluzki, sukienki. Mimo tego, że to całkiem inny styl niż mój to bardzo mi się podoba i chciałabym Wam pokazać moje dzisiejsze ulubienice, które możecie kupić w tym oto sklepie.

Piękna biała sukienka idealna dla wzrostu 165-170 cm, ale i nie tylko. Wspaniale podkreśli Waszą talię, a jej długość sięga mi do połowy łydek.

A teraz przedstawiam również białą, ale z kwiatami. Jest lekko prześwitująca, ale dołączona jest również do niej halka, dzięki której wszystko macie zakryte. Jest ona krótsza dzięki czemu nie odbiera uroku sukience. Jej długość sięga mi do kostek, a rozmiar  jest uniwersalny.

Serdecznie zapraszam do Torunia na ul. Małe Garbary 22 (lokal w piwnicy), a jeśli któraś z Was jest z poza tego miasta, to niech napisze do mnie na Facebooku >klik<.

2 komentarze:

  1. Dziwnie mi gdy patrzę na Ciebie w tak jasnym ciuchu i tak innym od reszty Twoich ubrań. Wydaje mi się, że to kwestia przyzwyczajenia bo obserwuję Cię od bardzo dłuuuuuugiego czasu aczkolwiek pasuje Ci biel.:)

    azazels-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie ta druga sukienka jest trochę 'babciowata'

    OdpowiedzUsuń