chujowe :)
Ty jesteś chujowy/a. :) Każdy ma swoj gust... ._.
no i o to mu chodziło, żeby ktos się do niego dosrał, bo mu sie nudzi. kiedy to w koncu zrozumiecie?
chujowe :)
OdpowiedzUsuńTy jesteś chujowy/a. :) Każdy ma swoj gust... ._.
Usuńno i o to mu chodziło, żeby ktos się do niego dosrał, bo mu sie nudzi. kiedy to w koncu zrozumiecie?
Usuń